Potřebujete vnést řád do moře papírů? Uspořádáme, vyplníme, zorganizujeme – jasně, přehledně, logicky. Už vždy budete vědět, kam sáhnout.
Na účetní a daňové služby související s rokem založení firmy či zahájení činnosti OSVČ je poskytována 10 % sleva.
ÚČETNÍ SLUŽBY
Vlastní softwarové vybavení, svoz dokladů, zajištění elektronické komunikace s úřady. Preciznost, spolehlivost, diskrétnost. Praxe nepřetržitě od roku 1995.
Účetnictví (dříve podvojné účetnictví)
zpracování účetních dokladů za využití souhrnných dokladů pro drobné nákupy (neplatíte účtování
každého drobného hotovostního dokladu zvlášť)
vedení veškerých zákonem stanovených knih a evidencí
vypracování přiznání k DPH včetně výpisů z evidence
vypracování přiznání k dani silniční, k dani z příjmů, dani z nemovitostí
zastupování při jednání na úřadech
zajištění elektronické komunikace s orgány státní správy
ekonomické přehledy podle přání zákazníka, poradenství
vystavení a distribuce upomínek
Daňová evidence (dříve jednoduché účetnictví)
zpracování účetních dokladů a využití souhrnných dokladů pro drobné nákupy (neplatíte evidenci každého drobného hotovostního dokladu zvlášť)
vedení veškerých zákonem stanovených knih a evidencí
vypracování přiznání k DPH včetně výpisů z evidence
vypracování přiznání k dani silniční, k dani z příjmů, dani z nemovitostí
přehledy pro správu sociálního zabezpečení a zdravotní pojišťovnu
zastupování při jednání na úřadech
zajištění elektronické komunikace s orgány státní správy
ekonomické přehledy pro zákazníka, poradenství
vystavení a distribuce upomínek
MZDY A PERSONALISTIKA
Kompletní služby pro drobné zaměstnavatele – péče o stálé zaměstnance i brigádníky.
Elektronická podání pro OSSZ a FÚ, zastupování na základě zmocnění.
příprava pracovních smluv, dohod o pracovní činnosti a dohod o provedení práce (včetně výpovědí a dohod o rozvázání pracovního poměru)
vedení mezd zaměstnanců včetně docházkové evidence, tisk a distribuce výplatních pásek
kompletní komunikace se správou sociálního zabezpečení a zdravotními pojišťovnami (přihlášky, odhlášky, hlášení změn, měsíční přehledy,
ELDP = evidenční listy důchodového pojištění)
zastupování při kontrolách
roční zúčtování daně z příjmů, potvrzení o příjmech, mzdové listy
roční výkazy pro finanční úřad (vyúčtování záloh, srážkové daně a důchodového spoření)
ADMINISTRATIVA
Pořádek v papírech – základ prosperity každé firmy. Soustřeďte se na své podnikání a bouři na papírovém moři svěřte nám.
zpracování podkladů (uspořádání, řazení, kontrola, archivace, příprava ke skartaci či trvalému uložení ve státním oblastním archivu)
vypracování interních směrnic, archivního a skartačního řádu
příprava a kontrola smluv (včetně nájemních smluv a smluv pro katastr nemovitostí - o převodu nemovitých věcí, zatížení věcnými břemeny, darování)
sestavování výkazů a přehledů
fakturace včetně vystavení a distribuce faktur za opakovaná plnění a upomínek za prodlení s úhradou