CENÍK

Veškeré uvedené ceny jsou orientační, konečná smluvní cena je určována individuálně na základě skutečného rozsahu a pracnosti odvedeného díla a vychází plně z dohody se zákazníkem.

Na účetní a daňové služby související s rokem založení firmy či zahájení činnosti OSVČ je poskytována 10 % sleva.

I. Vedení (podvojného) účetnictví

Cena vychází z počtu položek v hlavním účetním deníku, u účetnictví malého rozsahu je stanoven měsíční paušál. Průběžné výkazy během kalendářního roku individuálně dle potřeb požadavků zákazníka. Možnost smluvních a množstevních slev. Výhoda pro Vás: drobné hotovostní doklady jsou zpracovávány dle druhu vždy jediným souhrnným dokladem za měsíc, tedy za všechny doklady jednoho druhu (například parkovné) zaplatíte jako za jeden zaúčtovaný doklad.

I.1 minimální čtvrtletní platba 3000,-Kč za čtvrtletí (tj. 1000,- Kč za měsíc)
I.2 151 – 600 položek čtvrtletně 17,- Kč za položku
I.3 601 – 1200 položek čtvrtletně 15,- Kč za položku
I.4 více než 1200 položek za Q 13,- Kč za položku
I.5 kontrolní/souhrnné hlášení k DPH 200,- Kč za mj (měsíčně či čtvrtletně)
I.6 sleva z I.1 pro neplátce DPH -450,- Kč za čtvrtletí (tj. sleva 150,- Kč měsíčně)

II. Vedení daňové evidence (jednoduchého účetnictví)

Cena závisí na počtu zpracovaných dokladů; drobné hotovostní doklady jsou zpracovávány dle druhu vždy jediným souhrnným dokladem za měsíc (případně čtvrtletí), tedy za všechny doklady jednoho druhu (například parkovné) zaplatíte jako za jeden jediný doklad.

II.1 minimální čtvrtletní platba 3000,- Kč za čtvrtletí (tj. 1000,- za měsíc)
II.2 151 – 300 položek čtvrtletně 22,- Kč za položku
II.3 více než 300 položek čtvrtletně 19,- Kč za položku
II.4 kontrolní/souhrnné hlášení k DPH 200,- Kč za mj (měsíčně či čtvrtletně)
II.5 sleva z II.1 pro neplátce DPH -450,- Kč za čtvrtletí (tj. sleva 150,- Kč měsíčně)

III. Přiznání k dani z příjmu (jednorázově)

Administrativní příprava pro zákazníky, kterým není vedeno celoroční účetnictví ani daňová evidence nad rozsah minimálních plateb (I.1 nebo II.1). Na základě dohody výstupy papírové, elektronické, xml věta (pro e-podání datovou schránkou).

III.1 DPFO – závislá činnost (zaměstnanci) 750,-
III.1.1 - příplatek na další činnosti/příjmy 300,- Kč/další druh příjmu
III.2 DPFO – OSVČ uplatňující výdajový pašál (včetně přehledů pro OSSZ a zdravotní pojišťovnu) 1800,-
III.3 DPFO – OSVČ vedoucí daňovou evidenci (včetně přehledů pro OSSZ a zdravotní pojišťovnu) 2200,-
III.4 DPFO – OSVČ vedoucí účetnictví (včetně uzávěrky a přehledů) 3000,-
III.5 DPPO včetně závěrky 4500,-

IV. Přiznání k ostatním daním a další výkazy pro finanční úřad

Jednorázové akce. Vyúčtování záloh a srážkové daně pro zákazníky, jimž není zpracovávána mzdová agenda.

IV.1 silniční daň 1-3 vozidla 600,-
IV.1.1 - každé další vozidlo 100,-
IV.2 daň z nemovitostí za 1 nemovitost 1000,-
IV.2.1 - každá další nemovitost 200,-
IV.3 vyúčtování záloh ze závislé činnosti 450,-
IV.4 vyúčtování daně vybírané srážkou 450,-

V. Mzdy

Měsíční cena zahrnuje veškeré běžné vícepráce spojené se zpracováním mezd, tj. přihlášky a odhlášky zaměstnanců k pojištění, hlášení změn pojišťovnám a správě sociálního zabezpečení, roční vypracování vyúčtování záloh a srážkové daně.

V.1 do 5 zaměstnanců 250,- Kč/zaměstnanec
V.2 6 – 25 zaměstnanců 220,- Kč/zaměstnanec
V.3 více než 25 zaměstnanců 200,- Kč/zaměstnanec
V.4 kontrola na správě sociálního zabezpečení či zdravotní pojišťovně včetně přípravy podkladů 1500,- Kč jednorázově

VI. Doprava, účetní poradenství

Náklady na svoz a rozvoz dokladů je účtována pro dojezdové vzdálenosti větší než 10 km (prvních 10 km není účtováno). V rámci Pardubic vždy zdarma. Hodinová sazba pro případy výše neuvedené a vícepráce dle dohody.
Příklad použití: OSVČ přinese jedenkrát ročně v krabici veškeré podklady (faktury, nashromážděné účtenky), po zpracování odchází s úhledně utříděnými účetními doklady, vytištěným přehledem ročních příjmů a výdajů a s kompletním přiznáním k dani z příjmů včetně přehledů pro sociální a zdravotní pojištění. Hodinová sazba je základním orientačním údajem pro stanovení rozsahu díla.

VI.1 náklady na dopravu 14,- Kč/km
VI.2 hodinová sazba 450,- Kč/h